Center Parcs en Samsung gaan samenwerken om de entertainmentervaring te verbeteren, dat maakten de bedrijven vandaag bekend. In twaalf parken gaat Center Parcs 13.000 Samsung Smart Hospitality Displays installeren. De schermen zijn bedoeld om gasten een meer gepersonaliseerde ervaring te bieden. Zo kunnen medewerkers van Center Parcs gasten een persoonlijke welkomstboodschap sturen via de schermen.
Met onze innovatieve oplossingen dragen we bij aan de vakantiebeleving van de gasten van Center Parcs, zegt Erik Swart, Director B2B van Samsung Nederland. Hiermee spelen we in op de behoeften van gasten. Door het TV-platform te personaliseren voor de bezoekers, dragen we bij aan de totaalervaring en het geluk van iedereen in het park.
De klanten van Center Parcs kunnen de schermen gebruiken als informatie-/ entertainmentsysteem. Wat voor content gasten kunnen gebruiken op de schermen is nog niet bekend. Standaard zijn apps zoals Facebook, Spotify, Twitter en Youtube beschikbaar op de schermen van Samsung.
“Met deze samenwerking maken we vakanties bij Center Parcs nog persoonlijker”, zegt Mark Haak Wegmann, CEO van Center Parcs. “Met Samsungs schermen en interactieve platform kunnen we ouders met kinderen tips geven voor uitjes in de omgeving, en stelletjes een romantische film aanraden.”