Middelbare scholieren gebruiken nog steeds massaal Snapchat, terwijl boven de 25 iedereen denkt dat de app dood is. Betekent dat dat jongeren geen gebruik maken van Instagram? Deze week staan in Rush Talk de ontwikkelingen op het gebied van social media centraal. En dan specifiek buiten je eigen bubbel: onder jongeren. Ik praat met Liam Tjoa, die zich met zijn bedrijf GoSpooky richt op jongerenmarketing via social media.
Meer weten? Lees deze artikelen op Numrush:
- Snapchat wil Stories buiten zijn eigen app deelbaar maken’
- Snapchat lanceert augmented reality platform voor ontwikkelaars
- Is Snapchat dood? Nee, de app is onder jongeren nog steeds springlevend!
- Instagram start test met aparte messaging app Direct
- Instagram laat gebruikers hun Stories ook als Facebook Stories delen
Wil je reageren op deze podcast? Dat kan natuurlijk! Stuur ons een berichtje via Twitter of Facebook. Wil je er zeker van zijn dat je de volgende Rush Talk niet mist? Abonneer je! In de meeste podcast-apps – zoals Podcasts van Apple, Pocket Casts en Overcast – kun je gewoon zoeken op Rush Talk en vind je ons vanzelf. Je kunt ons op pc of Mac beluisteren via onder meer iTunes, TuneIn en Pocket Casts. En uiteraard hebben we ook een RSS-feed die je kunt toevoegen aan een podcast-app.