BLAST Premier verlengt tweejarige samenwerking met EPOS

BLAST Premier

In februari 2020 werd EPOS de officiële audio partner van BLAST. BLAST Premier kondigde onlangs aan dat ze de samenwerking verlengen. Goed nieuws, want dankzij deze verlenging blijft EPOS wereldwijd zichtbaar op de zeven evenementen die door BLAST worden georganiseerd. Hiermee bereiken ze maar liefst 150 landen in 18 verschillende talen.

BLAST

Het esport entertainment bedrijf dat met hooggewaardeerde omroepen, merken en communities van over de hele wereld samenwerkt, doet er alles aan om te innoveren en entertainment te bieden. BLAST creëert, produceert, zendt uit en distribueert esport entertainment dat wordt ondersteund door toonaangevende technologie.

De samenwerking van BLAST met EPOS bouwt verder op de successen van 2021, inclusief een tweede seizoen van de podcast Push to Talk. Hierin interviewen de presentatoren populaire Counter-Strike personen Conner ‘Scrawny’ Girvan en Mohan ‘Launders’ Govindasamy, ofwel: de bste CS:GO spelers. En dat terwijl ze de pittigste onderwerpen in de industrie bespreken en de interessantste Counter-Strike vragen van fans beantwoorden.

Samenwerking met EPOS

Tijdens hun eerdere samenwerking legden BLAST en EPOS al de nadruk op de kracht van audio en de sleutelrol daarvan op het hoogste niveau van Counter-Strike. Dit alles met de implementatie van de premium gaming headset H6PRO gedurende de uitzendingen. Dit alles komt tot uiting in de populaire ‘Mic’d Up’-uitzending, die esport-fans een uniek inzicht geeft in de manier waarop topspelers met elkaar communiceren tijdens de belangrijkste momenten in de game.

De aankondiging volgt na twee recente verlengingen van samenwerkingen met Coinbase en CS.MONEY. BLAST blijft de waarde van zijn wereldwijde partnerportfolio verhogen in lijn met toekomstige groeiplannen.

Oliver Clarke, Head of Brand Partnerships bij BLAST, vertelt: “We zijn blij onze samenwerking met EPOS te kunnen voortzetten in het nieuwe seizoen en daarna. Het aangaan van lange termijn samenwerkingen met onze partners is een belangrijk onderdeel van onze commerciële groeiplannen. Sinds vorig jaar hebben we laten zien hoe belangrijk audio is om een concurrentievoordeel te behalen en we kijken ernaar uit om dit in 2022 op nieuwe manieren tot leven te brengen.”

Beeld: BLAST