De Samsung Galaxy Note 7 kun je vanaf nu op Schiphol inleveren

Vanaf nu kun je de brandgevaarlijke Samsung Galaxy Note 7 ook op Schiphol inleveren. Dit kan bij een van de vier CAPI-winkels, waar je een vervangende Samsung-smartphone kunt meekrijgen of het volledige aankoopbedrag terug krijgt. De Note 7 kwam wereldwijd in het nieuws toen de accu van het toestel (en van het ‘veilige’ exemplaar) bleek te ontploffen. Inmiddels is de productie van het toestel stopgezet.

Bij diverse Europese luchtvaarmaatschappijen mag de Note 7 niet meer aan boord worden gebracht. Vervelend, want als je op reis bent heb je nu niet echt de mogelijkheid om hem in te leveren. Daarom opende Samsung eerder al balies op andere vliegvelden om de telefoon in te kunnen leveren. En nu is er dus ook een op Schiphol.

Het inleveren doe je bij de CAPI-store op Schiphol Plaza en bij de See Buy Fly elektronicawinkels in Lounge 1, 2 en 3. “De veiligheid van klanten heeft onze hoogste prioriteit. Wij willen onze Galaxy Note7-gebruikers op zoveel mogelijk locaties ondersteunen bij het inruilen van hun smartphone, ook op drukbezochte luchthavens”, zegt Menno van den Berg, Vice President Mobile van Samsung Nederland.

De Samsung Galaxy Note 7 is in Nederland nooit op de markt gekomen.